Αχαΐα: Τι αλλάζει στη χάραξη του δρόμου προς Πύργο – Σε Κόμβους της Αχαγιάς και στα Διόδια

0
297

 

 

Ασχημα από τη μία και μάλλον θετικά από την άλλη είναι τα νέα που φτάνουν από το υπουργείο Υποδομών για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου, με αλλαγές όμως που πιθανά θα γίνουν στα Τμήματα από Μιντιλόγλι μέχρι Κάτω Αχαΐα και από Σαγέικα μέχρι Βουπράσιο.

Κι ενώ η συνέχιση κατασκευής του νέου εθνικού δρόμου είναι πλέον ζήτημα ημερών με μία μόνο εργολαβία της «Ολυμπίας οδού», πληροφορίες της «Π» θέλουν τον υπουργό να έχει μεν αποκλείσει οριστικά τη Νότια Χάραξη του έργου όχι όμως και αλλαγές σε επίμαχα οδικά σημεία που έχουν γίνει σοβαρές αστοχίες μελετητών

Ο Κώστας Καραμανλής, στην τελευταία συνάντηση που είχε με τον περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη, έδειξε να ακούει θετικά κάποιες τροποποιήσεις που «καίνε» τη Δυτική Αχαΐα.

Πρόκειται για την αλλαγή του Κόμβου εισόδου – εξόδου στην Κάτω Αχαΐα, αντί του Γομοστού που έχει σχεδιαστεί, ώστε να μηδενιστεί η απόσταση 5 χλμ. από την πόλη προς Πύργο, σε αντίθετη δηλαδή κατεύθυνση της κύριας μετακίνησης προς Πάτρα, που θα υποχρεώνει τους κατοίκους να επιβαρύνονται με κόστος μετακίνησης άνω των 10 τελικά χλμ. ώστε να εισέλθουν σε αυτήν.

Σε καλό δρόμο είναι και οι συζητήσεις για τον Κόμβο που έχει παραληφθεί επίσης, προκειμένου να συνδέει τον εθνικό δρόμο με τον Κρατικό Αεροδρόμιο Αράξου.

Στο επόμενο ραντεβού των δύο πλευρών το κυβερνητικό στέλεχος έχει δηλώσει προθυμία να συζητήσει και το τι θα γίνει με τη λειτουργία του Σταθμού Διοδίων στα Καμίνια. Ο υπουργός, εφόσον το έργο δοθεί στην Ολυμπία Οδό, δεν θα είχε αντίρρηση, αντιθέτως προσβλέπει σε μία αναλογική χρέωση των διερχόμενων οδηγών, κάτι που θ’ απαλλάξει του κατοίκους ή εργαζόμενους της Δυτικής Αχαΐας από μεγάλα έξοδα, καθότι θα επιβαρύνονται πολύ λιγότερα, μέσω της λειτουργίας και πλευρικών σταθμών σε Αχαγιά και Λάππα.

Το κλίμα δυσαρέσκειας πάντως που επικρατεί στην περιοχή για την ΝΕΟ Πάτρα-Πύργος είναι σε γνώση του υπουργού Κ.Καραμανλή και περί τις 10 Ιανουαρίου θα ξαναδεί την περιφερειακή αρχή και πιθανά τους δημάρχους Πάτρας – Δυτικής Αχαΐας – Ηλείας, θέλοντας να ικανοποιήσει λογικές απαιτήσεις φορέων και πολιτών, με διπλή προϋπόθεση την απρόσκοπτη εκτέλεση του έργου, την ασφάλεια στις μετακινήσεις και την αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής.

Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ

Πηγή:pelop.gr