Διοργάνωση Σεμιναρίων στον Συνεργατικό Κόμβο Creative Hubs της ΠΕ Ηλείας

0
198

 

 

Σεμινάρια Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Ψηφιακού Μάρκετινγκ
*Ανοιχτά στο κοινό για νεοφυείς και υφισταμένες επιχειρήσεις, φοιτητές και
επαγγελματίες

Με τη διοργάνωση δυο νέων σεμιναρίων για τον στρατηγικό
επιχειρηματικό σχεδιασμό και το ψηφιακό μάρκετινγκ, συνεχίζονται, την
Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 στον Συνεργατικό Κόμβο της Π.Ε. Ηλείας στον
Πύργο, οι δράσεις του έργου «Creative Hubs» που υλοποιεί η Περιφέρεια
Δυτικής Ελλάδας, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Ηλείας και την
εταιρεία Living Prospects.
Το 13 ο κατά σειρά σεμινάριο του έργου, με θέμα «Στρατηγικός επιχειρηματικός
σχεδιασμός – Business Plan. Επενδυτικό & Αναπτυξιακό, εργαλείο
Επιχειρηματικότητας», θα ξεκινήσει στις 12:15 το μεσημέρι και θα ολοκληρωθεί
στις 14:30, ενώ το 14 ο θα έχει θέμα «Ψηφιακό Μάρκετινγκ – Digital Marketing»
και θα διεξαχθεί από τις 17:15 έως τις 19:30 της ίδιας ημέρας. Τα σεμινάρια, που θα
πραγματοποιηθούν στον Συνεργατικό Χώρο-Κόμβο Creative Hubs, στο ισόγειο του
Διοικητηρίου της Π.Ε Ηλείας, είναι ανοιχτά στο κοινό και μπορούν να τα
παρακολουθήσουν επαγγελματίες και εκπρόσωποι νεοφυών και υφιστάμενων
επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές, ανέργοι αλλά και όσοι επιθυμούν να
ασχοληθούν με το επιχειρείν και να αξιοποιήσουν τις παροχές, τα εργαλεία και εφόδια
του Συνεργατικού Κόμβου, εκμεταλλευόμενοι τις οικονομίες κλίμακας, ώστε να

αναπτυχθούν και να μπορέσουν να λειτουργήσουν αυτόνομα σε ανταγωνιστικά
περιβάλλοντα.
Οι εργασίες θα ανοίξουν με χαιρετισμό από τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ηλείας
Βασίλη Γιαννόπουλο και τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Ηλείας Κώστα
Νικολούτσο. Ο ομιλητής, Οικονομολόγος Msc Σπύρος Βασιλειάδης – εκπρόσωπος
της εταιρείας Living Prospects, στην εισήγησή του για τον Στρατηγικό Επιχειρηματικό
Σχεδιασμό θα αναφερθεί στους σκοπούς εκπόνησης Επιχειρηματικού Σχεδίου, πού και
πως αυτό χρησιμοποιείται, καθώς και στην βιωσιμότητά του, ενώ θα κλείσει με
παρουσίαση του Business Model Canvas. Στο απογευματινό σεμινάριο για το ψηφιακό
μάρκετινγκ θα αναπτύξει τις ενότητες: α) Αναγνωσιμότητα Επωνυμίας / SEM / SEO /
Video Marketing, β) Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης / CPC / Κόστος Aνά Kλικ,
γ)Affiliate / Automation / Email / mobile / Marketing και δ) Funnel /Inbound /
Influencer / Growth / Marketing.