Υπογραφή προγραμματικής σύμβασης του Δήμου Πύργου με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

0
124

 

 

 

 

Εξωστρέφεια του Πύργου σε σχέση με την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Με προσεκτικό, τεκμηριωμένο και βιώσιμο βηματισμό προς την ανάπτυξη και
την εξωστρέφεια της περιοχής, ο Δήμος Πύργου προχώρησε σε υπογραφή
προγραμματικής σύμβασης με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Την Πέμπτη
(10/11), ο Δήμαρχος Πύργου Παναγιώτης Αντωνακόπουλος υπέγραψε την
προγραμματική σύμβαση με τον Πρύτανη του Παν/μίου Πελ/νήσου Αθανάσιο
Κατσή με αντικείμενο «Διοίκηση Αθλητισμού & Δήμος Πύργου».
Παρόντες στην υπογραφή της σύμβασης ήταν ο καθηγητής και Διευθυντής
του Εργαστηρίου Οργάνωσης, Διοίκησης Υπηρεσιών & Ποιότητας Ζωής του
Τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού κ. Παναγιώτης
Αλεξόπουλος – ο οποίος φέρει την επιστημονική ευθύνη για την ποιοτική και
ποσοτική εκτέλεση του έργου, και η άμισθη σύμβουλος του Δημάρχου
Πύργου σε θέματα Ανάπτυξης, Προγρ/σμου , Ευρωπαϊκών Έργων και
Πολιτισμού Έβελιν Καρακίτσου.
Μέσω του έργου της σύμβασης, θα παρασχεθούν ειδικές γνώσεις στην
Οργάνωση και Διοίκηση ενός σύγχρονου μοντέλου Αθλητικού Οργανισμού.
Στο πλαίσιο του προγράμματος θα υλοποιηθεί διημερίδα στον Πύργο με
αντικείμενο τη Διοίκηση του Αθλητισμού και τη διερεύνηση της δυνατότητας
διεξαγωγής ενός Πανελλήνιου Πρωταθλήματος ενός αγωνίσματος στον
Πύργο, πιθανότατα μέσα στο α΄εξάμηνο του 2023.
Η σπουδαιότητα δε αυτού του εγχειρήματος έγκειται στη δημιουργία
διαμόρφωσης μιας συνείδησης σε όλους είτε ασχολούνται με τον αθλητισμό
είτε όχι, στο πόσο σημαντικό βήμα είναι η διοίκηση στον Αθλητισμό.
Για την εξωστρέφεια της πόλης και της ευρύτερης περιοχής όσον αφορά την
Τριτοβάθμια εκπαίδευση έκανε λόγο ο Δήμαρχος Πύργου στις δηλώσεις του
μετά την υπογραφή της σύμβασης, σημειώνοντας χαρακτηριστικά:
«Μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα η συνδρομή του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου σε
τεχνογνωσία και πλέον μιλάμε για εξωστρέφεια του Δήμου Πύργου όσον
αφορά την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και την παρουσία αυτής στον τόπο μας.
Αυτό, είναι ένας βηματισμός προς το μέλλον προσεκτικός, τεκμηριωμένος και

βιώσιμος. Είναι το τρίπτυχο των κινήσεών μας πάνω στην ανάπτυξη. Και όπως
γνωρίζουμε όλοι, ανάπτυξη χωρίς γνώση στις μέρες μας δεν υπάρχει. Και
όπου δεν υπάρχει η γνώση η οποία διασφαλίζεται και με την παρουσία δομών
Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ο τόπος υστερεί και μένει πίσω. Άρα λοιπόν
πρέπει να παλέψουμε, να αντικαταστήσουμε την αδικία και την ανισότητα
στις σημερινές συγκυρίες και συνθήκες που βιώνει ο τόπος μας, την
ανισότητα στον ανταγωνιστικό αγώνα της ανάπτυξης. Η ανάπτυξη είναι
ανταγωνιστική διαδικασία και όποιος δεν διασφαλίζει την ίση μεταχείριση
από το σύστημα που επιβάλλει τους όρους είναι ο μόνιμα χαμένος και
αδικημένος».